Parný rušeň série 464, vyrobený v roku 1933 v ČDK Praha. Jedná sa o prototypový rušeň tejto série. Rekonštrukcia trvala od roku 1995 do roku 2007. Parný rušeň nie je prevádzky schopný.
Čítať ďalej: Parný rušeň 464.001 - UšatáPrevádzky schopný dieselový rušeň s elektrickým prenosom výkonu, vyrobený v roku 1968 v ČKD Praha. Zaujímavý je svojím charakteristickým zvukom netlmeného spalovacieho motora a tvarom kabíny.
Čítať ďalej: Dieslový rušeň 751.131 - ZamračenáPrevádzky schopný vozeň po rekonštrukcii vyrobený v roku 1904. Slúži ako zásobník vody pre požiarny vlak.
Čítať ďalej: Cisterna číslo 554453 502-502Prevádzky schopný reštauračný vozeň vyrobený v roku 1978. Reštauračný vozeň vyrobený VEB Wagonbau Bautzen, NDR v roku 1978 pod výrobným číslom 1978/141 pre vtedajšie ČSD.
Čítať ďalej: Reštauračný vozeň WRRm 51 56 88-41 031-2Prevádzky schopný ležadlový vozeň druhej triedy vyrobený v roku 1971. Ležadlový vozeň druhej triedy vyrobený VEB Wagonbau Bautzen v NDR v roku 1971 pod výrobným číslom 1971/010 pre vtedajšie ČSD.
Čítať ďalej: Ležadlový vozeň Bc 50 56 29-48 062-3Prevádzky schopný vozeň druhej triedy vyrobený v roku 1969. Osobný vozeň druhej triedy vyrobený vagónkou Györ, Maďarsko v roku 1968 pod výrobným číslom 1968/49435 pre vtedajšie ČSD.
Čítať ďalej: Veľkopriestorový vozeň 2. triedy Bh 50 56 21-18 300-1Prevádzky schopný vozeň prvej a druhej triedy vyrobený v roku 1971. Osobný vozeň prvej a druhej triedy vyrobený VEB Wagonbau Bautzen v NDR v roku 1971 pod výrobným číslom 1971/204 pre vtedajšie ČSD.
Čítať ďalej: Vozeň 1. a 2. triedy AB 51 56 39-40 200-4